شناسهٔ خبر: 154105 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارگاه آموزشی سامانه‌های پیش بینی و هشدار مخاطرات آب و هوا برگزار شد

سازمان هواشناسی پیش بینی کارگاه آموزشی و تخصصی سامانه‌های پیش بینی و هشدار مخاطرات آب و هوا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، کارگاه آموزشی و تخصصی با موضوع معرفی سامانه‌های پیش بینی و هشدار مخاطرات آب و هوا توسط اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی برگزار شد. 

این کارگاه به صورت مجازی و در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران و با حضور برخط مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت بحران سراسر کشور برگزار شد. 

در این کارگاه آموزشی و تخصصی ابراهیم فتاحی «معاون پژوهشی و فناوری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور» با معرفی سامانه پیش بینی و هشدار سیل و ساویز صحت کاشانی «رئیس مرکز آموزش منطقه‌ای سازمان هواشناسی جهانی در تهران و عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور» با معرفی سامانه پیش بینی نقطه‌ای وضع هوا، سامانه پیش بینی و هشدار آلودگی هوا و سامانه پیش بینی و هشدار توفان‌های گردوخاک به ارائه مطالب خود پرداختند. 

شایان ذکر است، دومین رویداد نمایشگاهی بین المللی مدیریت بحران ایران قوی به مدت سه روز از ۴ تا ۶ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۱۰۰۰ محصول فناورانه و ۳۰ کشور جهان در بخش‌های آموزشی، علمی و نمایشگاهی و فرهنگی  در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.