شناسهٔ خبر: 154109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ زنی پروژه ۲۵۰ واحدی کارکنان دانشگاه ایلام به مساحت ۲۴ هزار متر مربع

مراسم کلنگ زنی مسکن ملی چوار.jpg مراسم کلنگ زنی پروژه ۲۵۰ واحدی کارکنان دانشگاه ایلام در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در ۲۱ بلوک با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، طی مراسمی با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی استان، رئیس دانشگاه ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استان کلنگ مجتمع مسکونی کارکنان دانشگاه ایلام طی توافق بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فن آوری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر چوار به زمین زده شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این مراسم گفت: سهم استان ایلام در احداث واحدهای نهضت ملی مسکن از طرق مختلف (شهری، روستایی، خود مالکی، بازسازی بافتهای فرسوده، استیجاری و واحدهایی که توسط راه و شهرسازی احداث خواهند شد)طی‌۴ سال ۳۲ هزار واحد می باشد که با بر طرف شدن موانع و مسائل مختلف هم اکنون روند اجرای نهضت ملی مسکن توسط راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است.

 بهرام‌نیا افزود: با اهتمام مجموعه راه و شهرسازی و دستگاه های زیرساختی استان ۳۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی ۴ سال در استان ایلام دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده در حوزه ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، استان یک رتبه در کشور ارتقا یافت.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: پروژه ۲۵۰ واحدی کارکنان دانشگاه ایلام در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در ۲۱ بلوک احداث می‌شود.

وی افزود: این واحدها در ۳ طبقه و پیلوت و زیربنایی هر واحد مسکونی ۹۰ متر مربع ساخته می شود.