شناسهٔ خبر: 154160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین شروع عملیات روکش آسفالت محور ناصرالدین به ژان شهرستان دورود

آیین شروع عملیات روکش آسفالت محور ناصرالدین به ژان شهرستان دورود رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود گفت: عملیات روکش آسفالت محور ناصرالدین به ژان در این شهرستان به طول ۸ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، طی مراسمی با حضور حسین گودرزی نماینده مردم شهرستان دورود، موسوی فرماندار، سیاوش رضایی بازرس اداره کل راهداری لرستان، مهدی حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود و دیگر مسئولین شهرستانی عملیات روکش آسفالت محور ناصرالدین به ژان شهرستان دورود آغاز شد.

مهدی حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود در این مراسم اظهار کرد: محور ناصرالدین به ژان و دلیجان به طول ۲۵ کیلومتر است که عملیات تعریض و ایمن سازی(حذف ۳۰ پیچ خطرناک)، ۱۰ کیلومتر از مسیر با مشارکت اداره کل راهداری و شرکت توسعه صنایع کوثر انجام شده‌است.

 وی ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان دورود و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعتبار لازم برای پروژه‌ درنظر گرفته شد و امروز عملیات روکش آسفالت ۸ کیلومتر از مسیر ناصرالدین، دهنو، پیر عباد و ژان آغاز شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال توسط شرکت پیمانکاری آریا عمران آپادانا انجام می‌شود.

حسینی به اهمیت این پروژه اشاره کرد و افزود: ۳۰ روستا با جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر از در طول این مسیر قرار دارند و این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است.