شناسهٔ خبر: 154164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی؛

مشکلات و موانع مجتمع حمل‌ونقل خورشید استان یزد بررسی شد

میرمحمدی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان ضمن بازدید از مجتمع حمل‌ونقل خورشید، مسائل و مشکلات آن را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، به همراه سید جمال سجادی پور فرماندار میبد، از مجتمع حمل‌ونقل خورشید و روند تکمیل زیرساخت‌های آن بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات مجتمع را بررسی کردند.

طی این بازدید که با حضور دادستان عمومی و انقلاب، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین مدیران شرکت‌های حمل‌ونقلی مستقر در مجتمع همراه بود، نماینده مجلس پس از استماع مطالبات فعالان حوزه حمل‌ونقل این مجموعه، با تماس تلفنی درخواست‌ها را پیگیری کرد.

در پایان این بازدید مقرر شد حداکثر تا پایان هفته آینده طی جلسه‌ای با حضور مدیران کل مربوطه، درخواست‌های شرکت‌های حمل‌ونقل کالای شهرستان پیگیری شود.

گفتنی است با توجه به انتقال ترافیک شریان شمال جنوب از داخل شهر میبد به کمربندی غربی و شرقی و ضرورت انتقال شرکت‌های حمل‌ونقل کالای شهرستان از داخل شهر به بیرون، مجتمع حمل‌ونقل خورشید واقع در کمربندی غربی میبد و اردکان متشکل از ۱۹ شرکت حمل‌ونقل کالا تأسیس شده است.

تاکنون ۱۲ شرکت با احداث ساختمان در مجتمع مستقر و مشغول خدمت شده‌اند و سه شرکت دیگر نیز تا پایان سال جاری از داخل شهر خارج و در مجتمع مستقر خواهند شد.