شناسهٔ خبر: 154227 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری مسابقه سراسری «پیام معنویت» ویژه سی‌اُمین اجلاس سراسری نماز

پوستر رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: مسابقه سراسری «پیام معنویت» ویژه سی‌اُمین اجلاس سراسری نماز از ۲۱ آذرماه و به مدت ۳۰ روز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ناصری رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: با توجه به برگزاری سی‌اُمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو» با رویکرد مدرسه، مسجد و دانشگاه در دی‌ماه ۱۴۰۲، مسابقه «پیام معنویت» با مشارکت ستاد اقامه نماز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: این مسابقه از محتوای پیام‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به اجلاس‌های سراسری نماز، از سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه به مدت ۳۰ روز در سطح کشور برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقه، دریافت روزانه سوالات و مشاهده برگزیدگان می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز (قرار هفده) در پیام‌رسان ایتا مراجعه و پاسخ‌های خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

به گفته حجت‌الاسلام ناصری در مدت اجرای طرح هر روز به پنج نفر از برگزیدگانی که پاسخ‌های صحیح را ارسال کنند، هدایایی اهداء خواهد شد.