شناسهٔ خبر: 154238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رباط کریم و بهارستان خبر داد:

جمع آوری دستفروشان آزادراه تهران - ساوه با حضور عوامل انتظامی

اخطار و جمع آوری دستفروشان آزادراه تهران - ساوه با حضور عوامل انتظامی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رباط کریم و بهارستان از صدور اخطار و جمع آوری دستفروشان آزادراه تهران - ساوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ مهدی شیرازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رباط کریم و بهارستان گفت: هفته گذشته با حضور رییس پلیس پیشگیری شهرستان رباط کریم، نسبت به صدور اخطار و جمع آوری دستفروشان آزادراه تهران - ساوه اقدام شد.

شیرازی در ادامه افزود: در مجموع به ۱۷ دستفروش در آزادراه تهران - ساوه اخطار داده شد و در پنج مورد هم نسبت به جمع آوری اقدام شد.

وی با اشاره به مهلت یک هفته ای به بساط گستران گفت: با توجه به مهلت یک هفته ای توسط دادستان و رئیس پلیس پیشگیری شهرستان به این بساط کنندگان، مراتب طی هفته بعد در دستور کار و اقدام مجدد قرار گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رباط کریم و بهارستان در پایان افزود: پس از جمع آوری دستفروشان آزادراه تهران - ساوه، در سایر محورها شهرستان رباط کریم و بهارستان نیز این طرح اجرا خواهد شد.