شناسهٔ خبر: 154256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان:

مسابقه فرهنگی،هنری «زخم زیتون» ویژه فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار می شود

مهندس رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: مسابقه فرهنگی،هنری «زخم زیتون» ویژه فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با محوریت سردار دلها حاج قاسم، مقاومت و پایداری و غزه ،نماد مقاومت برگزار می شود.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،از برگزاری مسابقه فرهنگی،هنری «زخم زیتون» ویژه فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد و گفت: این مسابقه با محوریت سردار دلهاحاج قاسم، مقاومت و پایداری و غزه ،نماد مقاومت برگزار می شود.
 
وی به قالب های مسابقه فرهنگی،هنری زخم زیتون اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقه در قالب نقاشی برای کودکان هفت سال و برای سنین ۸ تا ۱۶ سال هم در قالب دلنوشته،شعر،داستانک و داستان کوتاه (تا ۵۰۰ کلمه) برگزار می شود. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۲۰ دی سال ۱۴۰۲ به  اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تحویل بدهند.

رسولی گفت: به آثار برگزیده این مسابقه طی مراسم با اهدا جوایزی تقدیر لازم به عمل خواهد آمد.

وی اظهار کرد: این مسابقه به همت دبیرخانه  ستاد امر به معروف و نهی از منکر راه و شهرسازی،دبیر خانه ستاد عفاف و حجاب راه و شهرسازی استان زنجان،اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان و پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اکرم (ص) راه و شهرسازی استان برگزار می شود.