شناسهٔ خبر: 154313 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی مطرح شد؛

ارتباط و هم افزایی ادارات کل تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان لازمه پیشرفت پروژه‌ها

1 جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با حضور روسای ادارات عضو شورا به ریاست سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت: ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان به‌عنوان اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی در پیشرفت و ارتقا جایگاه استان از اهمیت به سزایی برخوردارند.

وی در ادامه عنوان کرد: مهمترین مسئله‌ای که موجب سرعت گرفتن پروژه‌های محوله خواهد بود، ارتباط ساختاری و هم افزایی مضاعف ادارات مرتبط است. ما به‌عنوان یک خانواده باید در جهت تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم تلاش مضاعف نموده و مکمل همدیگر در اجرای پروژه‌ها باشیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به برخی از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار خاطر نشان کرد: مجموعه‌های مرتبط با راه و شهرسازی در استان رسالت مهمی در رفاه و آسایش مردم برعهده دارند و به همین جهت باید جهت تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیریم.

موسوی از اعضای جلسه خواست تا مشکلات خود را که مانع اساسی پیشرفت پروژه‌ها است جمع بندی نموده تا جهت احصاء و رفع آنها با وزارتخانه، هماهنگی و مذاکرات لازم صورت پذیرد.

مدیران ادارات مرتبط با راه و شهرسازی از جمله اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شرکت عمران شهر جدید سهند، اداره بنادر و دریانوردی ارومیه، اداره کل فرودگاه‌های استان، اداره کل هواشناسی استان، اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان، بانک مسکن استان، شرکت ساخت و توسعه استان و مجری طرح‌های آزادراهی شمال غرب کشور به‌عنوان حاضرین جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، عملکرد و پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر، به‌بیان مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه‌ها پرداختند.