شناسهٔ خبر: 154314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تصویب ۱۳ طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری

شورای برنامه ریزی استان چهارمحال وبختیاری معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب ۱۳ طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، زهره جعفریان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ۱۳ طرح در زمینه های صنعتی، خدماتی، تولیدی، کشاورزی و گردشگری به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح ها در اراضی به مساحت مجموع بیش از ۷۰ هزار متر مربع در شهرستان های شهرکرد، فارسان، کیار، بروجن، فرخشهر، فلارد و بن اجرایی خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به مهمترین طرح های مصوب در شورای برنامه ریزی استان همچون بازار مبل شهرکرد، بوم گردی و گردشگری در کیار، فرخشهر و بروجن، کمپ ترک اعتیاد  و تولید محصولات بتنی در فلارد و پاسگاه فرماندهی انتظامی کیار، افزود: طرح های پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان پس از اخذ استعلام از دستگاه های متولی، ابتدا در کارگروه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و پس از تصویب در کارگروه امور زیربنایی برای اخذ مصوبه به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال می گردد.

کامران رهی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز از تصویب ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های بازآفرینی شهری نیمه تمام و اقدام مشترک در این جلسه خبرداد.

وی افزود: این اعتبار از محل عوارض ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده در راستای آئین نامه بند "ب" تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور برای ۸ پروژه بازآفرینی در استان مصوب شده است.