شناسهٔ خبر: 154316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت ۳۵۵ شکایت در مرکز مدیریت راه های خوزستان

۱۴۱ خوزستان رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ثبت ۳۵۵ شکایت در مرکز مدیریت راه های استان طی آذرماه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محسن کجباف رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در آذرماه امسال ۲۳ هزار و ۹۹۳ تماس با سامانه ۱۴۱ استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

وی از ثبت ۳۵۵ شکایت در مرکز مدیریت راه های استان در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: ۵۳ درصد شکایت های ثبت شده مربوط به بخش حمل و نقل کالا، ۴۰ درصد حمل و نقل مسافر، ۵ درصد مشکلات مربوط به بخش راهداری و ۲ درصد مربوط به اخذ عوارضی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در مدت یاد شد۱ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۹۸۷ خودرو وارد استان و ۱ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۰۵ خودرو از استان خارج شدند.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان تردد خودرو در محورهای رفت و برگشت آبادان-خرمشهر، ماهشهر-بندر امام(ره) و رفت و برگشت شوش-الوان به ثبت رسید است.

کجباف ادامه داد: ۵۴ هزار و ۹۵۳ خودرو در آذرماه سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر در ساعت داشته اند که نشان دهنده رفتار پر خطر رانندگان است.