شناسهٔ خبر: 154324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی ایلام اجرا شد

روکش آسفالت راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت و اصلاح مسیر در راه‌های روستایی این استان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام) سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: بیش از ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی این استان طی ۹ ماهه سال جاری  اجرا شده است.

وی  اظهار کرد: اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال برای روکش راه‌های روستایی استان در مدت یاد شده( ابتدای سال تا پایان آذرماه) از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

چشمه خاور  با اشاره به اقدامات این اداره کل طی ۲ سال گذشته در خصوص روکش آسفالت راه‌های روستایی استان، افزود: در این مدت ۸۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تصریح کرد: طی سال جاری یک هزار و ۹۳ مترمربع عملیات لکه گیری راه های روستایی نیز انجام شده است.

به گفته وی، عملیات احداث، تکمیل و بهسازی ۵۵ کیلومتر راه روستایی در استان با اعتباری بیش از یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.