شناسهٔ خبر: 154334 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

امدادرسانی به خدمه کشتی تجاری روسی مستقر در لنگرگاه بندر نوشهر

امداد رسانی بندر نوشهر تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر، در پی درخواست درخواست امداد رسانی پزشکی از سوی خدمه کشتی روسی در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، فائزه قدیری سرپرست معاونت امور دریایی اظهار کرد: در پی درخواست امداد رسانی پزشکی از سوی کشتی تجاری روسی مستقر در لنگرگاه بندر نوشهر، تیم جستجو و نجات دریایی بندر نسبت به امداد رسانی به خدمه کشتی در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

وی افزود: مرکز اصلی هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر روز گذشته ، پس از دریافت پیام اضطرار از سوی کشتی روسی مبنی بر نیاز فوری یکی از خدمه های کشتی به امداد رسانی پزشکی به دلیل بیماری داخلی، بی درنگ نسبت به اعزام شناور تندرو ناجی۶ ، به محل استقرار کشتی در لنگرگاه تجاری بندر اقدام و موفق به کمک رسانی به موقع به فرد بیمار شد.

قدیری ادامه داد: بیمار (ملوان کشتی) پس از استقرار بر روی شناور ناجی و انجام کمک های اولیه، در کمترین زمان ممکن به اسکله بندر نوشهر منتقل و پس از انجام معاینات اولیه توسط پزشک مستقر در مرکز HSE اداره کل، جهت تکمیل مراحل درمانی با آمبولانس به بیمارستان سطح شهر اعزام شد.