شناسهٔ خبر: 154337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم احصای نیازمندی‌های مسکن اقشار ویژه در آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل اهتمام ویژه‌ای برای تامین مسکن خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دارد و باید نیازهای این بخش به مسکن احصا شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان‌غربی)، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان یک تکلیف شرعی است و مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن بخش عمده‌ای از نیاز مسکن این جامعه هدف را تأمین کند.

وی ادامه‌داد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی برای عمل به تعهدات شرعی و قانونی در قبال خانواده معزز شهدا و ایثارگران با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۱۷۵ قطعه زمین با قابلیت بارگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی برای این بخش تعیین شده و اجرای طرح‌های مسکن حمایتی با جدیت دنبال می‌شود.

حمزه‌لو افزود: احصا نیازمندی‌های مسکن اقشار ویژه در سطح استان در اولویت بوده و مشکلی از بابت تأمین زمین برای متقاضیان واجد شرایط در شهرها و روستاها وجود ندارد.