شناسهٔ خبر: 154339 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

ارزیابی نتایج ممیزی عملکرد سرمایه گذاران و پیمانکاران در حوزه HSE

نشست در نشستی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، جمعی از مسئولین HSE و مدیران بخش خصوصی، نتایج ممیزی از عملکرد سرمایه گذاران و پیمانکاران در حوزه HSE ارزیابی شد.

محمدعلی موسی پور گرجی در نشست مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با جمعی از مسئولین HSE و مدیران بخش خصوصی با اشاره به رشد و توسعه روز افزون بندر امیرآباد در حوزه‌های تخلیه و بارگیری و افزایش سرمایه‌گذاری و فعالیت شرکت‌های صنعتی مستقر در این بندر، بر حفظ و ارتقای استانداردهای مربوط به HSE در این بندر به‌منظور ایمنی و سلامت کارکنان و بهداشت محیطی تأکید کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مرکز HSE بندر، اظهار کرد: با عنایت به‌سرعت شتابان رشد و توسعه بندر ،انتظار می‌رود پا به‌پای رشد تخلیه و بارگیری مسئله ایمنی هم به‌عنوان یک اصل در اولویت و مد نظر مدیران و مسئولین شرکت‌ها قرار گیرد.

موسی پور گرجی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با حفظ و افزایش کیفیت خدمات و ایجاد رابطه متناسب و باز خوردی با مشتریان، میزان مطلوبیت استفاده از خدمات بندری و دریایی را افزایش دهیم.

نمایندگان HSE شرکت‌های حاضر در جلسه نیز با توجه به اهمیت و لزوم رعایت الزامات ایمنی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته از سوی بندر و حساسیت در خصوص اجرای آن و احصای چالش‌ها و رفع موانع مطروحه، مواردی از جمله برگزاری مانور مشترک در حوزه فعالیت شرکت‌ها، انجام کار تیمی و تبادل تجربیات و دانش متخصصان و برگزاری دوره‌های آموزشی را خواستار شدند.