شناسهٔ خبر: 154353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی:

میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان برپا می‌شود

حسین مذنب مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی،گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری و هئیت وزیران به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی مدیران وزارت راه و شهرسازی در زنجان برپا می‌شود.

حسین مذنب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، از برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان با حضور مدیران ستادی و ملی خبر داد و گفت: با توجه به سفر رئیس جمهوری به این استان در خدمت مردم استان خواهیم بود تا مطالبات و درخواست‌های مردمی را در بخش‌های مختلف مربوط به حوزه‌های راه و شهرسازی ثبت و مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به‌مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی که در محل سالن ورزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. 

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، گفت: این ستاد مردمی از ۱۴ دی ماه برپا خواهد شد و تا روز شنبه ادامه دارد.

مذنب بیان کرد: مردم استان زنجان می‌توانند در این سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به محل مذکور مراجعه کرده و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند. 

وی هدف از برپایی این ستاد را افزایش دسترسی مردم استان به بالاترین مقام اجرایی کشور اعلام‌کرد و افزود: مطالبات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های مردم توسط کاربران در سامانه ثبت خواهد شد.

گفتنی است سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری همراه جمعی از اعضای هیئت دولت، پایان این هفته به زنجان سفر می‌کند.