شناسهٔ خبر: 154385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، متن پیام شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان به شرح ذیل است:

صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند. احزاب آیه 23"

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

به یقین، پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

تفکر سردار دلها هر روز در دل و ذهن مردم  افزون می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن  سردار سلیمانی ها، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد و انسجام ملت ایران پس از شهادت ایشان دو چندان و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شد.

ریخته‌ شدن خون پاک حاج‌ قاسم، به‌ عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌ بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.

اینجانب چهارمین ساگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف ایران و امت بزرگ اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امیدواریم به عنوان میراث‌داران این شهدای والامقام توفیق خدمتگزاری صادقانه به محرومین و مستضعفین را داشته باشیم.