شناسهٔ خبر: 154390 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه کرمان آماده میزبانی از دوستداران سردار دلها

رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی فرودگاه بین المللی کرمان، همزمان با آغاز هفته مقاومت برای میزبانی از دوستداران و علاقمندان به سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا کارگر ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در هفته مقاومت که از ۱۲ دی ماه آغاز و تا ۱۸ دی ماه با شعار شهیدالقدس ادامه خواهد داشت، تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی پیرامون موضوع مقاومت و شهادت سردار دل‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس با هماهنگی روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان کرمان، ضمن برپایی موکب و استقرار رادیو مقاومت، گروه‌های نمایشی و سرود به اجرای برنامه‌ پیرامون شهادت و مقاومت خواهند پرداخت.

پخش زنده مراسم زیارت گلزار شهدا در ترمینال های فرودگاه کرمان و بررسی زندگی حاج قاسم در رادیو مقاومت از دیگر برنامه‌هایی بود که مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها به آن اشاره کرد.

کارگر همچنین از فضاسازی مناسب هفته مقاومت در فرودگاه کرمان خبر داد و گفت: با برپایی موکب از زائران گلزار شهیدان پذیرایی خواهیم کرد.