شناسهٔ خبر: 154397 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان سمنان

غفاری جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان سمنان با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، معاون عمرانی استانداری و دیگر مسئولان در ساختمان دادمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه پایش مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان سمنان امروز سه‌شنبه ۱۲ دی به منظور بررسی آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی با حضور غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، معاون عمرانی استانداری، مدیران و کارشناسان استانی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها، برنامه زمانبندی اقدامات آتی مربوط به تمامی بندهای مصوبات استان (شامل۲۰ بند) ، عملکرد و اقدامات دستگاه‌های مربوط بررسی و پروژه‌های قابل افتتاح نیز تعیین شد. همچنین چالش‌های مربوط به اجرای هر یک از پروژه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای مصوبات سفر در موعد مقرر در بند مصوبه، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

برخی از اهم تصمیمات گرفته شده در مورد بندهای مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان سمنان شامل تدوین بسته ویژه‌ای برای کریدور مشهد(طریق الرضا(ع)) در محدوده استان سمنان به منظور  ارتقای کیفی و ایمنی کامل جاده موجود، تدوین بسته پیشنهادی برای سفر قریب الوقوع دور دوم رییس جمهوری به استان سمنان و اخذ تصمیمات لازم در ارتباط با تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های مهم استان،‌ است.