شناسهٔ خبر: 154421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه شهرسازی استان قم به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن

زنجیرانی راه و شهرسازی قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با صدور پیامی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام زن و روز مادر، این روز فرخنده و خجسته را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، طی پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است:

«مادر کلمه ایست که از واژه واژه آن قداست می بارد و زن گوهری گرانبهاست که زیر بنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفه خدا بر روی زمین است.

زنان جایگاه غیر قابل انکاری در رشد و پیشرفت آن دارند و بانوان ایرانی در طول تاریخ نشان داده اند که در صحنه های حساس همچون پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مقاومت در عرصه دفاع مقدس و فعالیت در عرصه عمران، آبادانی و مشارکت اجتماعی نقش بسزایی داشته و دارند.

امروز حضور بانوان در عرصه اجتماع، علاوه بر حفظ و پایداری خانواده ایرانی، در راه ساختن آینده ای ارزشمند و انجام رسالت خانه دار کردن اقشار مردم کم نظیر و قابل تامل است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، این میلاد فرخنده را به تمامی بانوان ایران زمین به ویژه بانوان همکار در اداره کل و همسران همکارانم تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از مهر و معنویت و اخلاص، در خدمت به خانواده و جامعه، منشاء اقدامات مهم و موثر باشند.»