شناسهٔ خبر: 154422 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رونمایی از تصاویر شهدای وابسته به کارکنان شرکت فرودگاه‌ها

مراسم حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اقدام به تهیه تصاویر ۱۷ تن از شهدای وابسته به کارکنان این شرکت کرد و همچنین با تهیه پلاک شهید و اهدای آن به خانواده‌هایشان، در مسیر هویت بخشی مستمر به شهدای شرکت فرودگاه‌ها به‌عنوان افتخار محلات مختلف، درحال حرکت است.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ روز سه‌شنبه همزمان با ایام با سعادت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به همت حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها از تصاویر نورانی ۱۷ تن از شهدای وابسته به کارکنان این شرکت رونمایی و برادران و فرزندان شهدا که در صنعت فرودگاهی مشغول فعالیت هستند با دستان خود پرده از تصویر شهدایشان برداشتند.

فرزندان و برادران شهدا در این مراسم که با حضور مشاور امور ایثارگران، رئیس ستاد اقامه نماز و فرمانده بسیج شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد، دقایقی را درخصوص شرح حال شهدای منصوب به خود سخنرانی کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین پلاک شهید که منقش به نام شهید محمود یاوری تاش بود رونمایی شد و پلاک ۱۶ شهید دیگر شرکت فرودگاه‌ها نیز بزودی به خانواده‌هایشان خواهد رسید.

هدف از تهیه این پلاک، نصب در ورودی منازلشان به منظور هویت بخشی و معرفی این شهدای والامقام به‌عنوان افتخار محله است.