شناسهٔ خبر: 154444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

بهره برداری از آب نمای سرنی-تو تنگ تا پایان سال جاری

بهره برداری از آبنمای سرنی-تو تنگ تا پایان سال جاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میناب، از بهره برداری از آب نمای سرنی-تو تنگ تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شبانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب در خصوص جزئیات آب نمای ۱۵۰ متری سرنی-تو تنگ گفت: در این شهرستان، محور توکهور – سندرک، محدوده رودخانه سرنی، هر سال دچار سیل، طغیان و انسداد راه می‌شد و خساراتی را به بار می‌آورد.

شبانی ضمن تشکر از پیگیری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در رابطه با این پروژه، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ قرار دادی با یک پیمانکار منعقد و مقرر شد که طی دو سال یک آبنما در این محور به احداث شود.

وی تشریح کرد: مبلغ این قرار داد ۶۳ میلیارد ریال، در طول ۱۵۰ متر و عرض ۱۱ متر است و با احداث این آب‌نما بسیاری از مشکلات قطع مسیر به‌دلیل بارش‌های فصلی و طغیان رودخانه‌ها کم می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میناب یادآور شد: با عنایت به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، اهتمام مجموعه ذی ربط بر آن است پروژه تا پایان اسفند امسال و قبل از شروع بارش‌های فصلی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.