شناسهٔ خبر: 154445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از روند بهسازی قطعه اول بندرلنگه پارسیان

سفر یک روزه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به غرب استان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در سفری یک روزه از روند بهسازی قطعه اول بندرلنگه پارسیان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در بازدید از روند بهسازی قطعه اول بندرلنگه پارسیان گفت: در حوزه راهداری شهرستان بندرلنگه، ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳،۴۸۲،۱۳۳ میلیون ریال توسط پیمانکاران طرف قرارداد این اداره در بخش مرکزی، شیبکوه و مهران فعالیت دارند و تعدادی نیز درحال تجهیز کارگاه هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان تصریح کرد: این مسیر یکی از محورهای پرتصادف در استان هرمزگان است که پس از انجام فرآیند مطالعات، با مدنظر قرار گرفتن اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان ، بهسازی ۲۰ کیلومتر مسیر از ابتدای سال جاری آغاز گردیده و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گفتنی است که در این سفر، محمد مهدی رضایی لری معاون فنی و راه روستایی ، یوسف وطن خواه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرلنگه به همراهی جمعی از روسای ادارات ستادی اداره کل حضور داشتند.