شناسهٔ خبر: 154449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

رشد ۲۵۰ درصدی لکه گیری محورهای ارتباطی هرمزگان

رشد۲۵۰ درصدی لکه گیری محورهای ارتباطی هرمزگان رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۵ کیلومتر لکه گیری در محورهای سطح استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهران رازمند رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: در راستای حفظ و نگهداری بدنه و جسم جاده‌ها، این اداره کل ۳۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی، لکه گیری شده که در هدف گذاری سالانه این عدد در مجموع ۱۵۰ کیلومتر مقرر شده بود.

رازمند با اشاره به موارد دیگر عملکرد این اداره در حوزه نگهداری راه‌های اصلی و شریانی طی مدت ۹ ماهه نخست سال از بهسازی، بازسازی و روکش آسفالت محور جغین در شهرستان رودان، بهسازی و روکش آسفالت تیاب –حکمی در شهرستان میناب، تعریض و بهسازی محور لم زان  پدل، روکش آسفالت رستاق – پارسیان نام برد.

استان هرمزگان در مجموع دارای ۳۴ کیلومتر آزادراه،۷۷۷ کیلومتر بزرگراه، ۶۲۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۷۲۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی دارد.

رازمند در پایان از کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیرهای مواصلاتی استان، از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.