شناسهٔ خبر: 154455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه بررسی ایمن سازی و رفع موانع در نقاط حادثه خیز هرمزگان

برگزاری جلسه بررسی ایمن سازی و رفع موانع در نقاط حادثه خیز هرمزگان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از برگزاری جلسه مشترک با فرماندهان پاسگاه های پلیس راه در استان با هدف بررسی و همفکری در جهت ایمن سازی و رفع موانع در نقاط حادثه خیز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، عباس شرفی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان داشت: طی سال های اخیر اقدامات متعددی در این استان برای کاهش تصادفات جاده ای انجام گرفته که از جمله می توان به تشدید نظارت ها با نصب دوربین های کنترل سرعت، رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی راهها اشاره کرد.

شرفی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، در سفر استانی رئیس جمهور به هرمزگان در سال ۱۴۰۰، رفع نقاط حادثه خیز این استان به تصویب رسید که روند اجرای پروژه های این بخش با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: عمده نقاط حادثه خیز هرمزگان در تقاطع ها و مکان هایی است که جاده های فرعی به محورهای اصلی می رسند.

وی همچنین به محورهای خطرناک گچین، لنگه، پارسیان و میناب اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه، سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه استان و فرماندهان پلیس راه های شهرستانها بهمراه روسای شهرستانهای تابعه و ستادی در سالن کنفرانس اداره کل حضور داشتند.