شناسهٔ خبر: 154482 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

سردار سلیمانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در پیام کاپیتان رضا نخجوانی آمده است:

دایره لغات از بیان جانفشانی و رشادت شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی عاجز است و برای پی‌بردن به شجاعت و ایثار این بزرگمرد تاریخ معاصر، تنها می‌توان به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اشاره کرد که فرمود آن مردی که می‌رود جلوی دشمن و واهمه نمی‌کند و در همه میدان‌ها نه خستگی می‌فهمد، نه سرما می‌فهمد، نه گرما می‌فهمد، این اگر چنانچه در درون خودش در آن جهاد اکبر پیروز نشده بود، این‌طور نمی‌توانست جلوی دشمن برود. 

به‌راستی که سردار مظلوم و مقتدر ما، توام با منطق و تدبیر همواره به دهان خطر می‌رفت و مکتبی به نام "مکتب سلیمانی" را بنا نهاد که تا جهان پای برجاست، الگوی بزرگی برای آزاده‌خواهان جهان خواهد بود. 

اینجانب چهارمین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را خدمت مقام معظم رهبری و امت شهیدپرور ایران به ویژه خانواده متدین صنعت فرودگاهی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند رحمان ما را لایق پیروی از چنین شهدای بزرگی سازد.