شناسهٔ خبر: 154497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آئین گرامیداشت مقام مادر و روز زن مطرح شد؛

هیچ سدی جهت پیشرفت کاری بانوان وجود ندارد

1 به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز گرامیداشت مادر از بانوان شاغل در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در محل سالن اجتماعات اداره کل، این روز فرخنده را به تمامی بانوان تبریک گفته و از زحمات و تلاش های مجدانه یکایک آنان تقدیر کرد.

موسوی در ادامه به بررسی مشکلات و کمبود های بانوان شاغل در این مجموعه پرداخته و با آنها در این رابطه صحبت کرد.

سرپرست راه و شهرسازی استان در رابطه با فرا رسیدن ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) روز مادر و روز زن عنوان کرد: بانوان بدون شک در مواجهه با ارباب رجوع در محل کار مهربان تر، صبور تر و نیز با آرامش بیشتری بر خورد می نمایند و هیچ گاه اجازه نمی دهند حق مراجعه کننده ای پایمال شود و نسبت به رضایت خاطر شهروندان از مجموعه راه و شهرسازی و عملکرد آن توجه بیشتری دارند.

وی عنوان کرد: ورزش، شادابی و نشاط روحی بانوان قطعا باعث شادابی محیط کار خواهد شد.

موسوی قول مساعد داد تا در خصوص برنامه های ورزشی بانوان اقدامات عاجل و قابل توجهی انجام گیرد و بانوان بتوانند همراه کار با ورزش هایی همچون کوه نوردی، شنا و ورزش‌های داخل سالن در زمان های دلخواه و فراغت به ورزش و تفریح نیز بپردازند.

همچنین خاطرنشان کرد: هیچ سدی جهت پیشرفت کاری بانوان وجود نداشته و میدان رقابت برای بانوان باز است به طوری که بانوان در هر پست سازمانی امکان ارتقا و پیشرفت کاری دارند.