شناسهٔ خبر: 154517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون رئیس جمهور از بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل

بازدید معاون رئیس جمهور از بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل معاون اجرایی رئیس جمهور از بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل بنام "شهید سلیمانی "بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جمهور از بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل گفت: از بین ۴۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اردبیل ۲۹هزار متقاضی اقدام به واریز وجه کردند.

وی اظهار کرد: برای ۲۵ هزار متقاضی تأمین زمین و تعریف پروژه انجام شده و تنها ۴ هزار متقاضی در اردبیل، پارس آباد و مشگین‌شهر در انتظار تأمین زمین هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل با نام مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در این شهرک ۶۴۵ هکتاری، ساخت ۱۶ هزار واحد طراحی و عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

حیدری ادامه داد: در این شهرک عملیات اجرایی ساخت و ساز از تیرماه امسال شروع شده و در این ۶ ماه، پیشرفت ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بانک های عامل به تعهدات خود در ساخت مسکن عمل کرده و قرار شد تا پایان امسال پرداختی ها سرعت بیشتری بگیرد.  

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان اردبیل اظهار کرد: افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن از سال آینده در کشور آغاز می‌شود که در راستای انجام تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن ، دولت سیزدهم اهتمام جدی دارد.

در این بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از تلاش راه و شهرسازی استان و پیمانکاران در روند اجرای پیشرفت احداث مسکن قدردانی کرد.