شناسهٔ خبر: 154521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اجرائی رئیس جمهور:

ساخت بیمارستان نجف زاده اردبیل شتاب می‌گیرد

ساخت بیمارستان نجف زاده اردبیل شتاب می گیرد معاون اجرائی رئیس جمهور در جریان بازدید از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل از شتاب گرفتن این پروژه بزرگ درمانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محسن منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور به همراه سید حامد عاملی استاندار اردبیل و محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و جمعی از مدیران ملی و استانی در بازدید از پروژه در حال احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل گفت: با تزریق اعتبارات از منابع مختلف ساخت این پروژه بزرگ درمانی شتاب بیشتری می گیرد.

وی گفت: سرانه فضای درمانی و تخت‌های بیمارستانی استان اردبیل با ساخت و بهره برداری از بیمارستان بزرگ و به روز ۵۰۰ تختخوابی مرحوم علی نجف زاده شهر اردبیل افزایش می‌یابد.

عضو کابینه دولت سیزدهم ضمن تشکر و قدردانی از خدمات برجسته اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با تلاش مسئولان ارشد استان و اهتمام جدی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

معاون اجرائی رئیس جمهور افزود: سعی خواهیم کرد از محل سفر رییس جمهوری به استان اردبیل و سایر منابع ملی، اعتبار و بودجه بیشتری به این پروژه مهم اختصاص دهیم.

در ادامه این بازدید سید حامد عاملی، استاندار اردبیل گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه بیمارستانی ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است.