شناسهٔ خبر: 154540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در ۱۱ بخش مختلف در ستاد ارتباطات مردمی

مهندس رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در ۱۱ بخش مختلف پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، از برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان با حضور مدیران ستادی و ملی خبر داد و گفت: این ستاد آماده دریافت درخواست ها،شکایات و پیشنهادهای مردمی است.

وی اظهار کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با عنوان طرح ملی« خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا می شود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی که در محل سالن ورزشی دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار می شود حضور خواهند داشت، گفت: مردم استان می توانند مطالبات و درخواست‌های خود را در بخش های املاک،مسکن و شهرسازی،راهداری و حمل و نقل جاده ای،حمل و نقل ریلی (راه آهن)،بانک مسکن،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،بازافرینی و احیاء بافت فرسوده شهری،هواشناسی، شرکت فرودگاه ها و سازمان هوا نوری، ـآزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و سازمان نظام مهندسی مطرح کنند.

رسولی با بیان اینکه این ستاد مردمی از ۱۴دی ماه برپا خواهد شد و تا روز شنبه ادامه دارد،تاکید کرد: مردم استان می توانند در این سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به محل مذکور مراجعه کرده و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند.

شایان ذکر است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری همراه جمعی از اعضای هیأت دولت، پایان این هفته به زنجان سفر می کند.