شناسهٔ خبر: 154557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان:

اولین طرح کلید به کلید در زنجان اجرا شد

مهندس اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان، طرح کلید به کلید در زنجان اجرا شد.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،گفت: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا شد و واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جابه‌جا می‌شوند.

وی اظهار کرد: افرادی که واحدهای مسکونی  در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در کوی زیتون و سایت های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است. 

اسماعیلی، با بیان اینکه واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه ها دیده شده و براساس زمان‌بندی که انجام گرفته جابه جا می‌شوند، اظهار کرد: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می رسند ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان بندی و برنامه ریزی انجام گرفته جابه جا می شوند و بر اساس این طرح چهار خانواده از ساکنین کوی فلسیطن به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.