شناسهٔ خبر: 154589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از مقام زن در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

روز زن به مناسبت سالروز میلاد باسعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ ارسلان شکری  ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل در مراسم تجلیل از مقام مادر گفت: بانوان ایران اسلامی با الگو گرفتن از حضرت زهرا سلام الله علیها هر جا که حضور داشته باشند، مسئولیت های خود را با اخلاص و جدیت انجام می دهند.

وی یکی از ویژگی های بارز حضرت زهرا سلام الله علیها را توجه کامل به همسر و فرزندانش دانست و افزود: رفتار و کردار ایشان در خانه دانشگاه اخلاق است و هر کسی از ایشان درس بگیرد، خانه اش را به محیطی صمیمی و آرامش بخش برای همسر و فرزندانش تبدیل خواهد کرد.

شکری با بیان اینکه آینده هر کشوری با دستان جوانان متخصص و متعهد آن جامعه ساخته می شود تصریح کرد: تربیت نسلی که بتواند برای کشورمان افتخار آفریده و تاریخ ساز باشد، برعهده بانوان این مرز و بوم است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات بانوان شاغل در اداره کل با اهدای تقدیرات  وخداقوت مدیرکل، دکتر علیزاده از بانوان قدردانی کرد.