شناسهٔ خبر: 154603 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ۲۷ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۲۷ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته بیش از ۶۸ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۳ هزار و۸۹۲ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۲۷ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و۷۷۵ نفر مسافر ایرانی و ۶۶ هزار و۶۶۶ نفر نیز مسافران خارجی است تصریح کرد:مسافران ایرانی با پای پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۹ ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را هزار و۷۵۵ نفر و خروجی ایرانی را ۲۰ نفر برشمردو اظهار کرد: در مدت یاد شده ۳۱ هزار و۵۰۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز و ۳۵ هزار و۱۶۶ نفر مسافر خارجی نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

بابایی در ۹ ماهه گذشته افزایش ۴۰ درصدی ورودی مسافران خارجی به مرز بیله سوار را یادآور شد و گفت:در مدت مشابه سال قبل ۲۲ هزار و۵۰۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده بودند که این رقم در ۹ ماهه گذشته ۳۱ هزار و۵۰۰ نفر است.

وی همچنین از افزایش ۲۵ درصدی خروجی مسافران خارجی ازمرز بیله سوار خبر داد و خاطرنشان شد:در ۹ ماهه گذشته ۳۵ هزار و۱۶۶ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده اند در حالی‌که در مدت مشابه سال قبل ۲۸ هزار و۲۱۲ نفر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سواردر ۹ ماهه گذشته به تردد ۹۷ هزار و۸۴۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۵۳ هزار و۳۳۸ دستگاه وارد و ۴۴ هزار و۵۰۶ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

بابایی در مدت یاد شده از تردد ۹۶ هزار و۱۳۵ دستگاه کامیون و هزار و۷۰۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار خبرداد و افزود: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و۴۶۵ دستگاه بود امسال افزایش ۱۷ درصدی را شاهد هستیم.