شناسهٔ خبر: 154612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در پی حادثه تروریستی کرمان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان طی پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه غم انگیز تروریستی در سالروز شهادت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی عمق کینه توزی دشمنان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد و غم بزرگی بر دل مسلمانان عالم نشاند.

این حادثه تروریستی و شهادت مظلومانه زائران شریف مرقد سردار دلها، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

تردیدی نیست که دستگاه های امنیتی ، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور با اشراف کامل عاملان این حادثه تروریستی را به سرعت شناسایی خواهند کرد و آنان را به جزای اعمال پلید خود خواهند رساند.

پایگاه بسیج امام رضا (ع) اداره کل راه و شهرسازی، ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ تروریستی که بار دیگر ذلت و خاری دشمنان نظام و انقلاب و توسل آنها به اقدامات بزدلانه را به تصویر کشید و عرض تسلیت به محضر ملت شهیدپرور و خانواده های داغدیده و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، اعلام می دارد.

 یقینأ حرکت مردم قهرمان در مسیر حمایت از ملت های مظلوم و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با این قبیل رفتارهای سخیف و بی شرمانه متوقف نخواهد شد و از هر قطره خون شهیدان گلگون کفن مان، صدها و هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه های مقاومت قدم علم خواهند نمود و اراده و عزم راسخ آحاد ملت برای ایستادگی در برابر زورگویی های مستکبرین عالم را مستحکم تر می سازد.