شناسهٔ خبر: 154613 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاهها شهادت تعدادی از هموطنان در کرمان را تسلیت گفت

رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان گفت: بار دیگر نقاب از چهره پلید تروریست کور کنار رفت و حقیقت شوم دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران نمایان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، متن پیام تسلیت کاپیتان رضا نخجوانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در پی شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان به شرح زیر است: 

بار دیگر نقاب از چهره پلید تروریست کور کنار رفت و حقیقت شوم دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران نمایان شد.

آنانی که حقیقت پست خود را در نوار غزه با کودک‌کشی و آواره کردن هزاران زن و کودک نشان داده بودند روی دیگر خود را در مراسم گرامیداشت سردار سرافراز جهان اسلام عیان کردند و جان دهها مظلوم بی گناه از کودکان، زنان و مردان عزیز کشورمان را گرفتند.

به یقین همانگونه که در حذف شهید سردار سلیمانی ناکام بودند و نام و آوازه ایشان پس از شهادت، بلندتر از گذشته در جهان پیچید، هم اینک نیز با این اقدام جنایتکارانه، نفرت از چهره کریه خود را جهانی و ماندگار کردند.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه، عروج آسمانی این ارواح پاک را تسلیت عرض نموده و امیدوارم آنان که "عند ربهم یرزقون" هستند، ما را نیز شفاعت کنند.