شناسهٔ خبر: 154615 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پی اقدام تروریستی در کرمان

محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با صدور پیامی شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت و ابراز کرد: به طور حتم این اقدام بزدلانه نشان از به بن بست رسیدن نقشه های شوم دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری؛ در متن پیام تسلیت محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در پی شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان آمده است: در پی اقدامات شنیع و قساوت آمیز دشمن در حادثه تروریستی انفجار در مسیر ارادتمندان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر خوی ددمنشانه استکبار را به جهانیان نمایاند.

جنایت امروز کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم مظلوم و بی گناه عزیزمان که از هر کوی و برزن برای زیارت سردار دلها، خود را به آرامگاه وی رسانده بودند، بسیار تکان دهنده بود. به طور حتم این اقدام بزدلانه نشان از به بن بست رسیدن نقشه های شوم دشمن است.

اینجانب، ضمن ابراز تاسف عمیق خود، این فاجعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های داغدار ایشان تسلیت گفته و برای مجروحان این حادثه آرزوی صحت و سلامتی می نمایم.