شناسهٔ خبر: 154619 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

​پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در کرمان

علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان و دوستداران سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در متن پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و دوستداران سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

اقدام تروریستی سبعانه و ددمنشانه در گلزار شهدای شهر کرمان و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که لقب "قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم" برازنده اوست، به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیزمان منجر شد و قلب ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران را به درد آورد.

این اقدام ددمنشانه دگر بار اثبات کرد که دشمنان کینه توز و قسم خورده ایران اسلامی، از هیچ جنایت و وحشیگری علیه جان مردان و زنان و حتی کودکان بی گناه و مظلوم این سرزمین کوتاهی نخواهند کرد. 

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی کوردلانه، شهادت شماری از  زنان، کودکان و مردان بی دفاع  و بیگناه کشور عزیزمان  را به محضر مقام معظم رهبری، هیات دولت، خانواده‌ها و مردم داغدار کرمان و ملت غیور کشورمان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان این جنایت ددمنشانه، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.