شناسهٔ خبر: 154623 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

بسیج پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد

طرح کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در پی حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیزمان، کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این جنایت کوردلانه، شهادت تعدادی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است: 

انّا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر فرومایگی دشمن بزدل با اقدامی کور ترسیم گردید و دشمن زبون با اقدامی تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان موجب شهادت و مجروح شدن جمعی از هم میهنانمان شد و در این راستا تألم و اندوه دل های آزادگان را برانگیخت. 

این جنایت خباثت‌ آلود و کینه توزانه که نشان از ضعف و ناامیدی دشمنان این ملت دارد اراده ملت بزرگ ایران را در پیمودن راه شهید سلیمانی و فراگیر کردن مکتب آن سرباز مخلص الهی استوارتر خواهد کرد.

کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور ضمن محکومیت جنایت کوردلانه در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعدادی از هموطنان عزیز را در این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده؛ برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات، برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است و همچنین شناسایی، دستگیری و مجازات سریع عاملان و آمران این جنایت را از مسئولان امر مطالبه دارد.