شناسهٔ خبر: 154632 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان انجام شد

دومین روز برگزاری ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در زنجان

ببینید| برگزاری ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان دومین روز برگزاری ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با حضور مدیران و نمایندگان بخش های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی و روسای استانی دومین روز کاری خود را در زنجان آغاز کرد. 

این ستاد مردمی از روز گذشته ۱۴ دی ماه برپا شد و تا روز شنبه ادامه دارد و مردم استان زنجان می توانند در این روزها از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به سالن ورزشی دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مراجعه کرده و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با عنوان طرح ملی« خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا شده است.

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی حضور دارند. 

مردم استان می توانند مطالبات و درخواست‌های خود را در بخش های املاک،مسکن و شهرسازی،راهداری و حمل و نقل جاده ای،حمل و نقل ریلی (راه آهن)،بانک مسکن،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،بازافرینی و احیاء بافت فرسوده شهری،هواشناسی، شرکت فرودگاه ها و سازمان هوا نوری، ـآزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و سازمان نظام مهندسی مطرح کنند.