شناسهٔ خبر: 154659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی در پی حادثه ترورویسی کرمان

دکتر حمزه لو مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه وشهرسازی آذربایجان غربی حادثه تروریستی کرمان را محکوم و در پیامی شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، در متن پیام سید محسن حمزه لو در پی حادثه ترورویسی کرمان آمده است: دشمنان و بدخواهانِ ملّت امام حسین (ع) با فاجعه آفرینی در جوار مزار معطّر شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران را عزادار کرد.

وقوع حادثه تلخ و اندوه‌بار حمله تروریستی و شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان به دست تروریست‌های ددمنش و منحوس، در آستانه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، باعث تألم و تأثر فراوان شد.

این حمله بزدلانه به مردم بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر فرومایگی و رذالت و پستی دشمنان ملت ایران را آشکارتر از پیش ساخت.

بی‌تردید و به اذن خداوند متعال، عاملان و آمران کوردل این فاجعه ناگوار، طعم تلخ انتقام و مجازات پشیمان‌کننده را از فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها به زودی خواهند چشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه جانکاه به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی (حفظه الله) و خانواده‌های معزّز شهدای حادثه تروریستی کرمان، از درگاه لایزال الهی برای شهیدان، رحمت واسعه و علوّ درجات و برای مصدومان عزیز، شفای عاجل را مسئلت دارم.