شناسهٔ خبر: 154667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه‌های روستایی خبر داد؛

افزایش ۳.۵ برابری قراردادهای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در ۹ ماه گذشته

حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری میزان و مبلغ قراردادهای این اداره کل با افزایش سه برابری به ۱۵۳ مورد با مبلغ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، حامد معتمدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۵۳ قرارداد مربوط به ادارات ستادی منعقد شده است که این آمار در وضعیت مشابه سال قبل تعداد ۹۳ مورد بوده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه افزود: مبلغ قراردادهای ۹ ماه ابتدایی سال گذشته ۳۴۱ میلیارد تومان بوده است که در بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۲ با رشد سه و نیم برابری به هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان رسیده است.

معتمدی یادآور شد: قراردادهای فوق مربوط به ادارات نگهداری راه‌ها، نگهداری ابنیه فنی راه‌ها، ایمنی راه و حریم، ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری، نظارت بر ساخت راه‌های روستایی و فرعی، فنی و نظارت بر طرح‌ها، مدیریت راه‌ها، روابط عمومی، رفاه و پشتیبانی منابع انسانی، ایمنی و ترافیک بوده است.