شناسهٔ خبر: 154685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد؛

راه‌های استان اردبیل باز است

برفروبی تفرش مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با وجود بارش برف در مناطق مختلف استان تمامی محورهای ارتباطی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم اله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل-مشگین شهر گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های راهداران مستقر در راه‌های ارتباطی استان، مسیرهای اردبیل -آستارا، خلخال- اسالم، اردبیل -خلخال، اردبیل -گرمی- رضی، مشگین‌شهر - پارس آباد در محدوده گردنه مرادلو و امیرکندی بارش برف گزارش شده است. 

وی با بیان اینکه برف روبی مسیرهای ارتباطی استان از همان ساعات اولیه بارش‌ها آغاز شده است، اضافه کرد: غیر از دو مسیر خلخال- پونل در مسیر ارتباطی با استان گیلان و مسیر فرعی مشگین‌شهر - هریس سایر مسیرهای ارتباطی استان باز و تردد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در عین حال به رانندگان توصیه کرد حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته و قبل از سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه‌های استان (۱۴۱) حتما از وضعیت راه‌ها مطلع شوند. 

وثوقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ اکیپ راهداری متشکل از ۴۰ راهدار و با استفاده از ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در راه‌های استان مستقر هستند تا زمینه سفر امن را برای شهروندان و اهالی استان فراهم کنند.