شناسهٔ خبر: 154697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد:

آیین تجلیل از مادران شهدا، جانبازان و ایثارگران

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همزمان با چهارمین سالروز گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم تجلیل از مقام والای مادران شهداء، جانبازان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، آیین تجلیل از مادران شهداء، جانبازان و ایثارگران با حضور وحید داعی، مدیر کل راه و شهرسازی استان، جمعی از مسوولان، همکاران و خانواده معزز شهدا و ایثارگر به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با همکاری شورای مشورتی امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده معظم شهدا تصریح کرد: نقش زنان به‌ ویژه مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری، پیروزی، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی و سهم آن‌ها در حماسه ۸ سال دفاع مقدس بی‌بدیل و کم‌نظیر است.
داعی اظهار داشت: مادران شهدا اسوه‌های حقیقی صبر و مقاومت هستند.
وی افزود: بی‌شک تلاش مادران برای تربیت فرزندانی صالح و مومن باعث اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و اقتدار و عظمت کشورمان در برابر ابرقدرت‌ها شده است.
داعی در این مراسم نقش همسران شهدا را در همراهی با آنان بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: اگر حمایت همسران شهدا نبود عزت و افتخاری هم برای شهدا و جوانان از جان گذشته نبود.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از مادران شهدا، جانبازان و ایثارگران کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، تجلیل شد.