شناسهٔ خبر: 154714 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بندر بوشهر

نمایشگاه بندر بوشهر عضو هیات عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: برای تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری، کارهای ارزنده‌ای در دست انجام است و شرکت‌های متعدد دانش بنیان در این حوزه نقش آفرین شدند که مایه افتخار و خوشحالی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی نازی در بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر، اظهار کرد: تولید محصولات جدید و خاص، از افتخارات ارزشمند شرکت‌های دانش بنیان و حوزه‌های مختلف دانشگاهی کشور در صنعت دریایی است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: تولید چنین محصولاتی به عنوان دستاورد ارزشمند متخصصان توانمند داخلی است که در صنعت دریایی و دریانوردی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی ایران در بوشهر با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌های این حوزه و بویژه شرکت‌های دانش بنیان همراه شده است.

محمد شکیبی نسب افزود: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، برگزاری نمایشگاه یاد شده فرصتی ارزشمند برای ارائه دستاوردهای حوزه دریا و دریانوردی است.

وی اظهار کرد: امید است با استفاده از این ظرفیت‌های حوزه دریایی در بخش‌های ساحل و فراساحل شاهد روند سرعت‌بخشی در توسعه دریامحور استان بوشهر باشیم.