شناسهٔ خبر: 154715 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تاکید بر رعایت شاخص‌های تعمیر و نگهداری و افزایش بهره‌وری از منابع

عباسی سرپرست اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به استان خوزستان، با هدف نظارت و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری این سازمان در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، بر افزایش بهره‌وری از منابع برای تکمیل پروژه‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، سعید حسن‌عباسی سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت طرح های سازمان بنادر و دریانوردی در سفری دو روزه، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) را بررسی و چالش‌ها و مشکلات پیش‌ روی را ارزیابی کرد.

همچنین بررسی میزان جذب از دیگر برنامه‌های سعید حسن عباسی و هیأت همراه در جریان سفر به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بود.

وی همچنین در نشست مشترک با معاون مهندسی و عمران و کارشناسان این اداره کل با اشاره به اهمیت شاخص‌های تعمیر و نگهداری و بهره وری در پروژه‌های جدید احداثی، بر رعایت آن در مدیریت و پایش پیشرفت پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت طرح های سازمان بنادر و دریانوردی همچنین در جریان بررسی چالش‌ها و مشکلات پروژه‌های در دست تکمیل در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، بهره‌وری در منابع را حائز اهمیت عنوان کرد و خواستار افزایش آن  در حین اجرای پروژه‌ها  شد.

سعید حسن عباسی با اشاره به اعتبار کل پروژه‌های سرمایه‌ای بندرامام خمینی(ره) از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی به میزان 46 هزار میلیارد ریال از روند مطلوب و اتمام به‌هنگام پیشرفت پروژه‌های احداث دیوارهای حفاظتی، تهویه مطبوع ساختمان اداری  و بازسازی ساختمان اداری توحید و تلاش‌های دست اندرکاران و عوامل اجرایی آنان قدردانی کرد.