شناسهٔ خبر: 154717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌روز رسانی ماشین آلات راهداری استان گلستان

گلستان مدیرکل دفتر امور راهداری، تجهیز ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: اتفاقات خوبی در تعمیرات و به روز رسانی ماشین آلات راهداری استان گلستان در حال انجام است که تکمیل آن‌ها به تزریق اعتبارات نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، غلامعباس بهرامی نیا در بازدید از وضعیت و روند بازسازی ماشین آلات راهداری و ساخت راهدارخانه‌های استان اظهار کرد: با توجه به فصل زمستان و فرارسیدن راهداری نوروزی، با تخصیص اعتبارات به مجموعه، بهره برداری از این ماشین آلات تسریع می‌شود. 

به گفته وی، با توجه به قول مساعد پیمانکاران مرتبط تعداد ۱۴ دستگاه از کامیون‌های بنز مدل ۶۲ و ۶۳ که پتانسیل خوبی برای عملیات راهداری استان است، تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد. 

بهرامی نیا ادامه داد: علاوه بر کامیون‌های استان از استان‌های همجوار خراسان رضوی و شمالی نیز به استان تعدادی ناوگان اعزام شده که در دست تعمیر و بازسازی اساسی قرار دارد. 

وی با بیان اینکه استان گلستان در تعمیرات و بازسازی و ساخت راهدارخانه‌ها فعال است، تصریح کرد: در برخی از این پروژه ها، استان از برنامه زمان‌بندی هم جلوتر است. 

بازدید از کارگاه مرکزی تعمیر ماشین‌آلات سنگین راهداری، بازدید از وضعیت ماشین‌آلات ادارات شهرستانی، بازدید از سوله‌های شن و نمک و پروژه‌های احداثی و بازدید از ساختمان در دست احداث راهدارخانه گرمابدشت در محور گرگان -شاهرود (توسکستان) جزو برنامه‌های بازدید و سفر یکروزه بهرامی نیا به استان بود. 

مدیرکل، معاون راهداری و مسوول ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان و جمعی از همکاران نیز این مقام سازمانی را در بازدیدها همراهی می‌کردند.