به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از افزایش ۳۰ درصدی تماس های مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ۸ هزار و ۳۲۱ تماس مردمی توسط اپراتورها پاسخ داده شده که ۶۳ درصد افزایش را نشان می دهد.
مشتری افزود: ۵۶۶ مورد از شکایات ثبت شده ( ۷ درصد از کل تماس ها) مربوط به حمل و نقل کالا، ۱۴۰ مورد از شکایات ثبت شده (۲ درصد کل تماس ها) مربوط به جا به جایی مسافر و ۵۰۲ مورد از شکایات (۶ درصد از کل تماس ها) مربوط به مشکلات راه ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مشکلات، نظرات و انتقادات مردمی، وضعیت حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین مشکلات و کمبودهای جادهای از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان ثبت می شود.
وی ادامه داد: کاربران جاده ای باید با توجه به شرایط آب و هوایی پیش از اقدام به سفر، وضعیت جوی و ترافیکی راهها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.