شناسهٔ خبر: 154747 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن در دور دوم سفر رییس‌جمهور به زنجان

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۲ هزار واحد مسکونی شهری در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد در استان زنجان آغاز شده که ۱۳۴ واحد آن به بهره برداری رسید، گفت: تا خردادماه سال آینده مابقی واحدهای شهری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در دوازدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی رییس‌جمهور پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری، گفت: در خصوص نهضت ملی مسکن شهری ۲ هزار واحد را شروع کردیم که ۱۳۴ واحد آن در جمع واحدهایی است که امروز به بهره‌برداری رسید و باقیمانده واحدها نیز پیشرفت ۵۵ درصدی دارد که تا خرداد ماه سال آینده به مرحله نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۱۳۰ کیلومتر از معابر روستایی استان زنجان با اعتبار ۳۲۱ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت شده، افزود: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان آسفالت با ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده و حدود ۹۰ کیلومتر از معابر، بهسازی و تحویل مردم استان، خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان، افزود: در روستای سهرین ۴۵۰ واحد مسکونی ساخته شده که به نمایندگی از واحدهای قابل افتتاح استان به صورت نمادین یکی از واحدها به بهره‌برداری رسید.