شناسهٔ خبر: 154755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت :

عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان مرند تسریع شود

11 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان مرند خواستار تسریع در عملیات اجرائی پروژه ها شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی در دومین سفر شهرستانی خود که با هدف رفع مشکلات و موانع انجام می شود، ضمن حضور در شهرستان ویژه مرند، به بررسی روند عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان پرداخت.  

در اولین بخش از این سفر، جلسه هماهنگی با مسئولین شهرستان در فرمانداری شهرستان ویژه مرند و با حضور فرماندار شهرستان، سرپرست اداره کل، شهردار، معاون مسکن و ساختمان اداره کل و جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط اداره کل و شهرستان تشکیل شد.

موسوی در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت طرح نهضت ملی مسکن گفت: یکی از اصلی ترین اهداف و برنامه های دولت مردمی سیزدهم تامین مسکن برای قشر کم برخوردار است و از این رو همه دستگاه های ذیربط باید با اتحاد کامل جهت تحقق این امر تلاش کنند.

وی در ادامه همکاری تمام و کمال شهرداری شهر مرند را جهت تامین زمین برای احداث مسکن حمایتی را خواستار شد.  

عباسی، فرماندار شهرستان ویژه مرند نیز با طرح برخی مشکلات شهرستان در حوزه راه و شهرسازی از سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خواست تا توجه ویژه ای به رفع این مشکلات داشته باشد.  

در ادامه این سفر، سید احمد موسوی و تیم همراه از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان ویژه مرند و اداره راه و شهرسازی شهرستان بازدید به عمل آورده و به بررسی موانع و مشکلات آن ها پرداخت.

وی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: کارگزاران پروژه های نهضت ملی مسکن باید در روند کاری خود با پیمانکاران پروژه های عادی و خصوصی تفاوت اساسی داشته باشند. چرا که کار در حوزه نهضت ملی مسکن، روحیه جهادی می طلبد و غایت نهایی کار برای مردم و جلب رضایت الهی است.

موسوی خاطر نشان کرد: باتوجه به اهمیت این طرح و تاکید مقام معظم رهبری در مسئله مسکن و هدف گذاری اساسی دولت بر این مسئله، باید نهایت سعی و تلاش جهت تسریع در روند عملیات اجرائی این پروژه ها به کار گرفته شود.  

شایان ذکر است در این سفر از پروژه های مسکن مهر شهر مرند، ساختمان های اداره راه و شهرسازی شهرستان مرند و جلفا، اداره راهداری شهرستان مرند، پروژه ۱۷۲ واحدی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) مرند، پروژه ۲۶۶ واحدی بسیج سازندگی مرند، پروژه ۵۴ واحدی همکاران مرند و پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن جلفا بازدید به عمل آمد.