شناسهٔ خبر: 154773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام عملیات احداث ساختمان راهدارخانه بین راهی گزند شهرستان درمیان

راهدارخانه گزند.jpg رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان درمیان گفت: عملیات اجرایی احداث راهدارخانه بین راهی گزند با زیربنای ۸۷ متر مربع پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، رضا نوری مقدم رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان درمیان گفت: نظر به اهمیت محور اسدیه به سربیشه و نبود راهدارخانه در محور مذکور، در جهت ایجاد فضای ارائه خدمات ضروری به کاربران راه‌ ها، احداث راهدارخانه گزند تصویب و عملیات اجرایی آن از محل اعتبارات ملی پایان یافت.

وی افزود: این پروژه به صورت پیمانی دی ماه ۱۴۰۰ آغاز و آذر ماه سال جاری (۱۴۰۲) توسط پیمانکار مربوطه با زیربنای ۸۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به اتمام رسید.

نوری مقدم با اشاره به اینکه احداث راهدارخانه گزند در کیلومتر۲۶ محور اسدیه به سربیشه در شهرستان درمیان ، یکی از ضروریات به نظر می‌رسید، ادامه داد: با احداث و بهره‌برداری از این راهدارخانه و خصوصا  انجام عملیات راهداری زمستانی شامل برفروبی و شن و نمک پاشی محور و اسکان اضطراری در راه ماندگان در مواقع بحران، محور مذکور از ایمنی بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء سطح خدمات و وضعیت ایمنی شبکه راه‌های مواصلاتی شهرستان است.