شناسهٔ خبر: 154777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با افتتاح ۱۵ باب نمازخانه بین راهی در سراسر کشور؛

نمازخانه بین راهی در کیلومتر ۱۴۰محور شیراز-اصفهان(گردنه شهید آباد) به بهره برداری رسید

همزمان با افتتاح  ۱۵ باب نمازخانه بین راهی در سراسر کشور یک باب نمازخانه بین راهی در محور شیراز- اصفهان (گردنه شهید آباد) همزمان با ۱۵باب نمازخانه بین راهی در سراسر کشور در جریان برگزاری اجلاس سراسری نماز و سفر رئیس جمهوری به استان زنجان، از طریق ارتباط راه دور ویدئو کنفرانس با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)، یک باب نمازخانه بین راهی در محور شیراز- اصفهان (گردنه شهید آباد) همزمان با ۱۵باب نمازخانه بین راهی در سراسر کشور در جریان برگزاری اجلاس سراسری نماز و سفر رئیس جمهوری به استان زنجان، از طریق ارتباط راه دور ویدئو کنفرانس با حضور  دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. 

این نمازخانه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز کشور و در جهت ترویج فرهنگ نماز و ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای احداث و در ساخت آن از نمادهای ایرانی و اسلامی بهره‌گیری شده است. 

گفتنی است آیین بهره برداری از این نمازخانه در استان فارس با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برگزار شد.